اسباب بازی جلیقه ضد گلوله می تواند باعث مرگ مغزی شود

زیبا یا زشت، شیرین یا تهاجمی، اسباب‌بازی‌ها و اسباب بازی جلیقه ضد گلوله با تصاویر برای دستیابی و لمس در بازی تولید ویژگی‌ها و حرکات، با مدل‌های استفاده ارائه می‌شوند.

آنها همچنین به شما می گویند که چگونه آنها را بازی کنید، با استفاده از تخیل خود، از طریق تبلیغات مصنوعی. امروزه از طریق آن انبوه اشیاء، مضامینی را به شما پیشنهاد می کنند تا با آنها بازی کنید.

بنابراین هری پاتر در کتاب‌ها حضور دارد، اما در جعبه‌های لگو، کارت‌ها، بازی‌های ویدیویی و غیره نیز حضور دارد… همین اتفاق برای ارباب حلقه‌ها نیز می‌افتد. سپس مک‌دونالد شخصیت‌های کم و بیش شیطانی را پیشنهاد می‌کند که ساندویچ‌های آن را می‌خورند و غیره…

اما این توالی غیربومی‌شناختی، چندگانه و نامتناهی ماشین‌های جدید یا عروسک‌های جدید نیست که بر توسعه نمادین مصرف‌گرایی سرمایه‌داری تأکید می‌کند.

جلیقه

این باربی‌ها نیستند که در پیشنهادهایی که این تولید به بازار عرضه می‌کند، احساس عدم کفایت آموزشی ایجاد می‌کند. مطمئناً می‌توانیم درباره این موضوع بحث کنیم که تکثیر باربی به‌عنوان یک مدل چقدر می‌تواند در خانه‌های سراسر جهان یا حتی فقط در خانه خودمان منفی باشد.

و با تأمل می‌توانیم پایان‌نامه‌ای در مورد اینکه چرا چادر باعث ایجاد این همه رسوایی در غرب «رهایی‌شده» می‌شود. ..

علاوه بر اسباب بازی، به عنوان یک شی برای خرید، لمس، بازی، و غیره … هر چیز دیگری وجود دارد. عروسک با لباس همراه است، همیشه نو، برای هر فصل، دوستانی دارد، عروسک خودش از اشیاء استفاده می کند.

تبلیغاتی دارد که او را در حالت کامل، فعال یا شاید بیمار نشان می دهد، تبلیغاتی که به شما نشان می دهند چگونه این کار را انجام دهید، آنها نشان می دهند.

شما چگونه عروسک حرکت می کند، چه چیزی می خواهد، چگونه آن را بپوشانید، با وسایل (خانه، کالسکه، اسب، لانه سگ…) و غیره. همراه با شی، مجموعه ای بدون وقفه از ابزارها پیشنهاد شده است.

همراه با شی، یک سری استفاده از آن پیشنهاد شده است. سناریوها همراه با اشیا پیشنهاد می شوند. این سناریوها به عنوان تخیل دوران کودکی پیشنهاد می‌شوند… سپس اقتباس می‌شوند، شبیه‌سازی می‌شوند و در بیل‌ها تکرار می‌شوند.